Markart zapošljava računovođu
Vrsta zaposlenja: stalni radni odnos

Ako imaš 2 ili više godina iskustva u računovodstvu, a želiš raditi s mladom ekipom u odličnoj radnoj atmosferi, mentorirati kolege i raditi na sebi i svojoj karijeri – imamo priliku za tebe!
Šta te čeka?
Čeka te mladi tim i vedra atmosfera na poslu. U duhu Markartovih vrijednosti možeš očekivati visok integritet, odnosno etično i društveno odgovorno poslovanje, poštovanje u našoj poslovnoj zajednici, tehničku izvrsnost i stalni rad na sebi. Zbog prirode posla, uvijek ćeš imati priliku raditi sa zanimljivim i brzorastućim preduzećima različitih sektora, kao i priliku za napredovanjem.
Šta češ raditi?
- Knjižiti aktivna i pasivna vremenska razgraničenje
- Komunicirati sa klijentima za operativna pitanja
- Snositi odgovornost za obavljeni posao i brigu o poštivanju rokova
- Pratiti i primjenjivati zakonske propise iz oblasti svog radnog mjesta
- Izrađivati PDV prijavu i popratne izvještaje
- Vršiti obračun plata
- Vršiti izradu finansijskih izvještaja
- Primjenjivati računovodstvene standarde
- Obavljati posao u skladu sa uputama
Šta očekujemo od tebe?
Uz stečeno radno iskustvo, uvjet je završen ekonomski orijentisan fakultet ili srednja škola, te praktično znanje računovodstva i korištenje računovodstvenim softverom (poželjno poznavanje programa Pantheon, SAP ili Navision). Osim toga, očekujemo samostalnost i profesionalnost u komunikaciji s Markartovim klijentima, preuzimanje odgovornosti za obavljeni posao, te brzinu i tačnost u izvršavanju svakodnevnih zadataka. Posebno naglašavamo važnost zanimanja za područje računovodstva i sposobnost rada u timu.
Uz navedeno, poželjno je imati:
- Izražene organizacijske i vještine upravljanja vremenom,
- Analitičnost, detaljnost i sklonost rješavanju problema,
- Proaktivnost, samostalnost, snalažljivost i odgovornost,
- Spremnost za rad na sebi i otvorenost za učenje i usvajanje novih znanja i vještina,
- Poznavanje engleskog ili njemačkog jezika.
Prijave dostaviti na e-mail adresu: prijavazaposao@markart.co.ba