Prijava za posao

Markart d.o.o. Sarajevo bilježi rast i razvoj od svog nastanka do danas. Sa ciljem daljnjeg uspješnog poslovanja, u potrazi smo za novim, ambicioznim kadrovima koji će dati svoj doprinos i učešće u ostvarivanju naših ciljeva.

Tražimo kvalifikovane, iskusne, komunikativne i dinamične osobe za rad na radnom mjestu:

RAČUNOVODSTVENI/A REFERENT/ICA

Opis radnog mjesta – ključne odgovornosti:

  • Prati i primjenjuje zakonske propise iz oblasti svog radnog mjesta,
  • Kontira poslovnu dokumentaciju,
  • Vrši knjiženje svih ulaznih i izlaznih faktura,
  • Priprema naloge za plaćanje i plaćanje internet bankarstvom,
  • Vrši knjiženje izvoda iz banaka, blagajne,
  • Obračun plaća i drugih primanja zaposlenih, knjiženje plaća,
  • Vodi evidenciju za obračun PDV-a ( KUF I KIF), izrada i predaja PDV prijava,
  • Arhivira proknjiženu dokumentaciju i popunjava statističke izvještaje,
  • Održava kontakt i koordinaciju sa bankama, revizorima, poreznom upravom i drugim državnim institucijama

Vrsta posla: Radni odnos na  neodređeno vrijeme

Potrebni uslovi za obavljanje radnih mjesta:

  • SSS ili VSS (oblasti ekonomija, računovodstvo, finansije, kontroling i sl.)
  • Minimalno 2 godine radnog iskustva u računovodstvu
  • Poželjno poznavanje ili njemačkog ili engleskog jezika,
  • Poznavanje zakonske regulative, poreskih i računovodstvenih propisa i njihovo kontinuirano praćenje,
  • Poznavanje međunarodnih računovodstvenih standarda,
  • Iskustvo u korištenju računarskih programa MS Office i specijaliziranih računovodstvenih programa (Pantheon, Navision, SAP, LineSys),
  • Želja za osobnim usavršavanjem,
  • Odgovornost i preciznost u radu, dosljednost, sistematičnost, profesionalan pristup zadacima,
  • Izgrađene komunikacijske vještine u skladu sa potrebama modernog poslovanja i timskog rada.

Nudimo:

  • zdravu radnu atmosferu,
  • mogućnost usavršavanja i napredovanja

Uz prijavu obavezno dostaviti CV.

Prijave za posao možete slati na e-mail: prijavazaposao@markart.co.ba ili popunjavanjem prijave ispod.